تبلیغ، بازاریابی و برندینگ
مهارتهای لازم برای جذب مشتری، توسعه استراتژیهای مؤثر و مدیریت برند
- 1/5.0
- 2 شرکت کننده
- متوسطه
- آخرین بروزرسانی 2024/12
- فارسی
توضیحات دوره
دوره آموزش تبلیغ، بازاریابی و برندینگ به شرکتکنندگان مهارتهای کلیدی برای طراحی و اجرای استراتژیهای مؤثر در جذب مشتری و ترویج محصولات را آموزش میدهد. این دوره شامل مباحثی مانند تبلیغات دیجیتال، مدیریت برند، و تحلیل بازار است که به شرکتکنندگان کمک میکند تا نیازها و خواستههای مشتریان را بهتر درک کنند. با یادگیری تکنیکهای نوین، شرکتکنندگان قادر خواهند بود تا برند خود را بهطور مؤثر توسعه دهند و روابط مستدامی با مشتریان ایجاد کنند.
مشخصات دوره
- تعداد ویدیو ها 9 جلسه
- مدت زمان دوره 104 دقیقه
دکتر سعید حشمتی
دکترای کارآفرینی دانشگاه تهران
- 1/5.0