مزاج شناسی کسب و کار
مزاج شناسی کسب و کار و ازدواج - انواع مزاج های بسیط و مرکب
- 1/5.0
- 0 شرکت کننده
- متوسطه
- آخرین بروزرسانی 2024/12
- فارسی
توضیحات دوره
مفاهیم مرتبط با مزاجشناسی و کاربرد آن در مدیریت و توسعه کسبوکار بررسی میشود.
ابتدا به تعریف مزاجشناسی و انواع مزاجهای چهارگانه (دموی، صفراوی، بلغمی و سوداوی) و تأثیر آنها بر ویژگیهای رفتاری و تصمیمگیری پرداخته میشود.
سپس نحوه تشخیص مزاج افراد و استفاده از این دانش برای بهبود تعاملات در تیمها، مدیریت مشتریان و توسعه استراتژیهای کسبوکار توضیح داده میشود.
این ویدیو همچنین نشان میدهد چگونه میتوان با شناخت مزاج خود و دیگران، عملکرد سازمانی را بهینه کرد و ارتباطات حرفهای مؤثرتری ایجاد نمود.
مشخصات دوره
- تعداد ویدیو ها 19 جلسه
- مدت زمان دوره 187 دقیقه
استاد حلیمه نادری
استاد حوزه و دانشگاه
- 1/5.0