پایداری سازی کسب و کار

بازاریابی، فروش مجازی، برندینگ، فروش حقیقی، تبلیغات، توسعه فردی

  • 1/5.0
  • 223 شرکت کننده
  • متوسطه
  • آخرین بروزرسانی 2024/12
  • فارسی

توضیحات دوره

ابتدا به استراتژی‌های کاربردی برای طراحی تبلیغات مؤثر و جذب مشتری پرداخته می‌شود. همچنین، روش‌های ایجاد یک برند قوی و ماندگار و تأثیر آن در موفقیت کسب‌وکار مورد بحث قرار می‌گیرد.به استراتژی‌های کاربردی برای طراحی تبلیغات مؤثر و جذب مشتری پرداخته می‌شود. همچنین، روش‌های ایجاد یک برند قوی و ماندگار و تأثیر آن در موفقیت کسب‌وکار مورد بحث قرار می‌گیرد.

مهارت‌های ارتباطی در جذب مشتری، ایجاد اعتماد و مدیریت مذاکرات مورد بحث قرار می‌گیرد. همچنین به ابزارها و روش‌هایی برای جمع‌آوری و تحلیل داده‌های مرتبط با بازار اشاره می‌شود.

مهارت‌های اساسی برای موفقیت در فروش و تکنیک‌های تخصصی فروش در فضای مجازی آموزش داده می‌شود. ابتدا به اصول پایه‌ای فروش، مانند برقراری ارتباط موثر، درک نیازهای مشتری و مدیریت اعتراضات پرداخته می‌شود. سپس روش‌های استفاده از ابزارهای دیجیتال برای جذب مشتریان، ارائه محصول و خدمات، و بستن معاملات آنلاین توضیح داده خواهد شد. همچنین، نکاتی درباره ساخت تجربه کاربری مثبت در فروش مجازی و ایجاد اعتماد در فضای دیجیتال ارائه می‌شود. این آموزش برای بهبود عملکرد فروش شما در دنیای آنلاین طراحی شده است.

مفاهیم پایه و کلیات فروش مجازی معرفی می‌شود. ابتدا با تعریف فروش مجازی و تفاوت‌های آن با فروش سنتی آشنا خواهید شد. سپس به اهمیت فضای آنلاین و پلتفرم‌های دیجیتال در فرایند فروش پرداخته می‌شود و نشان داده می‌شود که چگونه می‌توان از ابزارهای آنلاین برای جذب مشتریان و ارتقای فروش استفاده کرد.

 

گام دوم: توسعه فردی

مهارت‌های کلیدی برای توسعه فردی و اجتماعی با تمرکز بر هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان آموزش داده می‌شود. ابتدا به اهمیت تعیین اهداف مشخص و قابل اندازه‌گیری پرداخته می‌شود و نحوه شکستن این اهداف به مراحل کوچکتر برای دستیابی به موفقیت بیشتر توضیح داده می‌شود. سپس به تکنیک‌های برنامه‌ریزی مؤثر و ایجاد یک برنامه روزانه یا هفتگی جهت مدیریت زمان پرداخته می‌شود

مهارت‌های کلیدی برای بهبود روابط فردی و اجتماعی در محیط‌های حرفه‌ای بررسی می‌شود. ابتدا به اهمیت مدیریت ارتباط با مشتریان پرداخته می‌شود و تکنیک‌هایی برای ایجاد اعتماد، حل مشکلات و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان معرفی می‌شود.

در انتها به مدیریت استرس، حل مسائل و اتخاذ تصمیمات درست در شرایط پرتنش پرداخته می‌شود. ابتدا به استراتژی‌هایی برای مقابله با استرس و اضطراب ناشی از نوسانات بازار و فشارهای اقتصادی توضیح داده می‌شود، تا بتوانید ذهنیت خود را در شرایط دشوار حفظ کنید. سپس مهارت‌های حل مسئله معرفی می‌شوند که به شما کمک می‌کنند تا مشکلات را به روش‌های خلاقانه و منطقی شناسایی و حل کنید.

جلسات دوره

تبلیغ، بازاریابی و برندینگ (9 ویدیو)
پیشنیازهای بازاریابی: اطلاعات، ارتباطات و لیست گنج

13 دقیقه

پولی

پیش نیازهای بازاریابی و فروش: فرصت طلبی و پرسشگری

14 دقیقه

پولی

پیش نیازهای بازاریابی و فروش: نوآوری و خلاقیت

9 دقیقه

پولی

تکنیک های بازاریابی و فروش

13 دقیقه

پولی

بررسی رقبا

13 دقیقه

پولی

برندینگ

11 دقیقه

پولی

مخاطب شناسی و تعامل با مشتری

11 دقیقه

پولی

سناریو فروش

6 دقیقه

پولی

ترفند های تضمین خرید دوم

14 دقیقه

پولی

مهارت های فروش و آموزش فروش مجازی (14 ویدیو)
مشتری شناسی

13 دقیقه

پولی

تبلیغات

12 دقیقه

پولی

انواع بازاریابی حسی

11 دقیقه

پولی

هدف گذاری فروش

10 دقیقه

پولی

کلیات فروش مجازی

13 دقیقه

پولی

انواع تولید محتوا قسمت دوم

14 دقیقه

پولی

انواع تولید محتوا

11 دقیقه

پولی

انتخاب عرصه فروش مجازی

13 دقیقه

پولی

فروش مجازی (اینستاگرام)

13 دقیقه

پولی

صفحه اصلی (اینستاگرام)

14 دقیقه

پولی

چه محتوایی بگذاریم (اینستاگرام)

15 دقیقه

پولی

جذب و حفظ فالوور رایگان (اینستاگرام)

13 دقیقه

پولی

ایتا و روبیکا

15 دقیقه

پولی

تبلیغ، کی؟ کجا؟ چگونه؟

13 دقیقه

پولی

هدف گذاری، برنامه ریزی و مدیریت زمان (8 ویدیو)
ضرورت هدف گذاری

14 دقیقه

پولی

چگونه هدف گذاری کنیم

14 دقیقه

پولی

لوازم یک هدف گذاری عالی

11 دقیقه

پولی

چگونه به هدف برسیم

14 دقیقه

پولی

ضرورت برنامه ریزی و مدیریت زمان

13 دقیقه

پولی

اولین قدم برنامه ریزی

10 دقیقه

پولی

تکنیک های مدیریت زمان

14 دقیقه

پولی

تکنیک های مدیریت زمان قسمت دوم

12 دقیقه

پولی

مدیریت ارتباط با مشتری، فن بیان و زبان بدن (9 ویدیو)
ارتباط با مشتری

18 دقیقه

پولی

فنون جذب مشتری جدید

10 دقیقه

پولی

فنون حفظ مشتری

14 دقیقه

پولی

فرآیند ارتباط با مشتری

12 دقیقه

پولی

اصول مذاکره و زبان بدن

12 دقیقه

پولی

مذاکره چیست و چگونه

15 دقیقه

پولی

فنون چانه زنی

14 دقیقه

پولی

مهارت زبان بدن

11 دقیقه

پولی

تکنیک های عملی زبان بدن

14 دقیقه

پولی

مقابله با استرس، حل مسئله و تصمیم گیری (9 ویدیو)
مقدمه

10 دقیقه

پولی

انواع استرس

13 دقیقه

پولی

عوامل و پیامد های استرس

12 دقیقه

پولی

راهکاری های مدیریت استرس

9 دقیقه

پولی

راهکاری های مدیریت استرس قسمت دوم

15 دقیقه

پولی

مقدمه حل مسئله

15 دقیقه

پولی

فرآیند حل مسئله

13 دقیقه

پولی

تکنیک های حل مسئله

16 دقیقه

پولی

نکات پایانی

18 دقیقه

پولی

دیدگاه کاربران

avatar
محمدعلی

2024/12/22

سلام. ممنون ازراهنمایتون.ولی من هرکاری کردم به راه بسته خوردم .الان راننده نیسان هستم کنارش یک دلالی هم انجام میدم واین موضوع شده بلای وکارمو کساد کرده وکارخونه دارهای که باهاشون کارمیکردم الان بار نمیدن .اینجا مشگل من چیه بشینم رانندکیمو انجام بدم یا دلالی کنم.بعدم تواین جامعه ما بااین بزار خراب حرفی براکفتن نیست کارخونه دارش هم فکر میکنه ما مشتری هاشو ۱درصد شاید برداریم دیکه بارنمیده.انشاالله که متوجه منظورحرف ما شده باشید ممنون


avatar
حمید

2024/12/24

سلام خسته نباشید خدمت شما بله انسان باید از اطلاتش وابزاری که در دسرس داره بتونه بهترین حرکت را برای کسب کارش استفاده بکنه


avatar
محمدعلی

2024/12/25

شما درفرض شرایط من باشید .چه حرکتی انجام میدن .شما لطف کنید بکین .تا من بینم انجام انجام دادم یا نه؟


avatar
حمید

2024/12/26

سلام خسته نباشی من یگ نیسان خریدم با یک بدبختی نقدو قسط با هزار بدبختی کار در اسنب را شروع کردم ویک دوتا تانکر داشتم فروختم ویرایش ماشین یک یخچال خریدم ویک کار در کشتارگاه پیدا کردم وبقول کارشناس برنامه یک ایده بکار زدم در برگشت ضایعات بار میزدم حال شرکتی که کار میکنم تا دید یک سود جدا گانه پیدا شده خودش هم شروع کرد به ادامه کار من وحال من دارند برگشت به قبل باید چکار کنم


avatar
حمید

2024/12/26

سلام خسته نباشی من یگ نیسان خریدم با یک بدبختی نقدو قسط با هزار بدبختی کار در اسنب را شروع کردم ویک دوتا تانکر داشتم فروختم ویرایش ماشین یک یخچال خریدم ویک کار در کشتارگاه پیدا کردم وبقول کارشناس برنامه یک ایده بکار زدم در برگشت ضایعات بار میزدم حال شرکتی که کار میکنم تا دید یک سود جدا گانه پیدا شده خودش هم شروع کرد به ادامه کار من وحال درامدم باز کم شد برگشت به قبل باید چکار کنم


ثبت دیدگاه

!!! برای ثبت دیدگاه باید عضو تارنما شوید !!!

12,000,000 تومان

7,200,000 تومان


مشخصات دوره
  • تعداد ویدیو ها 49 جلسه
  • مدت زمان دوره 612 دقیقه

دکتر سعید حشمتی
دکتر سعید حشمتی

دکترای کارآفرینی دانشگاه تهران

  • 1/5.0
مشاهده
افزودن به سبد خرید 7,200,000 تومان