پایداری سازی کسب و کار
بازاریابی، فروش مجازی، برندینگ، فروش حقیقی، تبلیغات، توسعه فردی
- 1/5.0
- 223 شرکت کننده
- متوسطه
- آخرین بروزرسانی 2024/12
- فارسی
توضیحات دوره
ابتدا به استراتژیهای کاربردی برای طراحی تبلیغات مؤثر و جذب مشتری پرداخته میشود. همچنین، روشهای ایجاد یک برند قوی و ماندگار و تأثیر آن در موفقیت کسبوکار مورد بحث قرار میگیرد.به استراتژیهای کاربردی برای طراحی تبلیغات مؤثر و جذب مشتری پرداخته میشود. همچنین، روشهای ایجاد یک برند قوی و ماندگار و تأثیر آن در موفقیت کسبوکار مورد بحث قرار میگیرد.
مهارتهای ارتباطی در جذب مشتری، ایجاد اعتماد و مدیریت مذاکرات مورد بحث قرار میگیرد. همچنین به ابزارها و روشهایی برای جمعآوری و تحلیل دادههای مرتبط با بازار اشاره میشود.
مهارتهای اساسی برای موفقیت در فروش و تکنیکهای تخصصی فروش در فضای مجازی آموزش داده میشود. ابتدا به اصول پایهای فروش، مانند برقراری ارتباط موثر، درک نیازهای مشتری و مدیریت اعتراضات پرداخته میشود. سپس روشهای استفاده از ابزارهای دیجیتال برای جذب مشتریان، ارائه محصول و خدمات، و بستن معاملات آنلاین توضیح داده خواهد شد. همچنین، نکاتی درباره ساخت تجربه کاربری مثبت در فروش مجازی و ایجاد اعتماد در فضای دیجیتال ارائه میشود. این آموزش برای بهبود عملکرد فروش شما در دنیای آنلاین طراحی شده است.
مفاهیم پایه و کلیات فروش مجازی معرفی میشود. ابتدا با تعریف فروش مجازی و تفاوتهای آن با فروش سنتی آشنا خواهید شد. سپس به اهمیت فضای آنلاین و پلتفرمهای دیجیتال در فرایند فروش پرداخته میشود و نشان داده میشود که چگونه میتوان از ابزارهای آنلاین برای جذب مشتریان و ارتقای فروش استفاده کرد.
گام دوم: توسعه فردی
مهارتهای کلیدی برای توسعه فردی و اجتماعی با تمرکز بر هدفگذاری، برنامهریزی و مدیریت زمان آموزش داده میشود. ابتدا به اهمیت تعیین اهداف مشخص و قابل اندازهگیری پرداخته میشود و نحوه شکستن این اهداف به مراحل کوچکتر برای دستیابی به موفقیت بیشتر توضیح داده میشود. سپس به تکنیکهای برنامهریزی مؤثر و ایجاد یک برنامه روزانه یا هفتگی جهت مدیریت زمان پرداخته میشود
مهارتهای کلیدی برای بهبود روابط فردی و اجتماعی در محیطهای حرفهای بررسی میشود. ابتدا به اهمیت مدیریت ارتباط با مشتریان پرداخته میشود و تکنیکهایی برای ایجاد اعتماد، حل مشکلات و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان معرفی میشود.
در انتها به مدیریت استرس، حل مسائل و اتخاذ تصمیمات درست در شرایط پرتنش پرداخته میشود. ابتدا به استراتژیهایی برای مقابله با استرس و اضطراب ناشی از نوسانات بازار و فشارهای اقتصادی توضیح داده میشود، تا بتوانید ذهنیت خود را در شرایط دشوار حفظ کنید. سپس مهارتهای حل مسئله معرفی میشوند که به شما کمک میکنند تا مشکلات را به روشهای خلاقانه و منطقی شناسایی و حل کنید.
جلسات دوره
مهارت های فروش و آموزش فروش مجازی (14 ویدیو)
دیدگاه کاربران
محمدعلی
2024/12/22
سلام. ممنون ازراهنمایتون.ولی من هرکاری کردم به راه بسته خوردم .الان راننده نیسان هستم کنارش یک دلالی هم انجام میدم واین موضوع شده بلای وکارمو کساد کرده وکارخونه دارهای که باهاشون کارمیکردم الان بار نمیدن .اینجا مشگل من چیه بشینم رانندکیمو انجام بدم یا دلالی کنم.بعدم تواین جامعه ما بااین بزار خراب حرفی براکفتن نیست کارخونه دارش هم فکر میکنه ما مشتری هاشو ۱درصد شاید برداریم دیکه بارنمیده.انشاالله که متوجه منظورحرف ما شده باشید ممنون
حمید
2024/12/24
سلام خسته نباشید خدمت شما بله انسان باید از اطلاتش وابزاری که در دسرس داره بتونه بهترین حرکت را برای کسب کارش استفاده بکنه
محمدعلی
2024/12/25
شما درفرض شرایط من باشید .چه حرکتی انجام میدن .شما لطف کنید بکین .تا من بینم انجام انجام دادم یا نه؟
حمید
2024/12/26
سلام خسته نباشی من یگ نیسان خریدم با یک بدبختی نقدو قسط با هزار بدبختی کار در اسنب را شروع کردم ویک دوتا تانکر داشتم فروختم ویرایش ماشین یک یخچال خریدم ویک کار در کشتارگاه پیدا کردم وبقول کارشناس برنامه یک ایده بکار زدم در برگشت ضایعات بار میزدم حال شرکتی که کار میکنم تا دید یک سود جدا گانه پیدا شده خودش هم شروع کرد به ادامه کار من وحال من دارند برگشت به قبل باید چکار کنم
حمید
2024/12/26
سلام خسته نباشی من یگ نیسان خریدم با یک بدبختی نقدو قسط با هزار بدبختی کار در اسنب را شروع کردم ویک دوتا تانکر داشتم فروختم ویرایش ماشین یک یخچال خریدم ویک کار در کشتارگاه پیدا کردم وبقول کارشناس برنامه یک ایده بکار زدم در برگشت ضایعات بار میزدم حال شرکتی که کار میکنم تا دید یک سود جدا گانه پیدا شده خودش هم شروع کرد به ادامه کار من وحال درامدم باز کم شد برگشت به قبل باید چکار کنم
مشخصات دوره
- تعداد ویدیو ها 49 جلسه
- مدت زمان دوره 612 دقیقه
دکتر سعید حشمتی
دکترای کارآفرینی دانشگاه تهران
- 1/5.0