مدیریت ارتباط با مشتری، فن بیان و زبان بدن
مهارت های توسعه فردی و اجتماعی (مدیریت ارتباط با مشتری، فن بیان و زبان بدن)
- 1/5.0
- 3 شرکت کننده
- متوسطه
- آخرین بروزرسانی 2024/12
- فارسی
توضیحات دوره
دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری، فن بیان و زبان بدن به شرکتکنندگان تکنیکهای کلیدی برای ایجاد و حفظ ارتباطات مؤثر با مشتریان را آموزش میدهد. این دوره شامل مهارتهای فن بیان است که به بهبود نحوه بیان ایدهها و پیامها کمک میکند و همچنین به اهمیت زبان بدن در انتقال احساسات و اعتماد به نفس میپردازد. با یادگیری این مهارتها، شرکتکنندگان قادر خواهند بود تجربه بهتری برای مشتریان خود ایجاد کنند و روابط پایدارتر و موفقتری برقرار نمایند.
مشخصات دوره
- تعداد ویدیو ها 9 جلسه
- مدت زمان دوره 121 دقیقه
دکتر سعید حشمتی
دکترای کارآفرینی دانشگاه تهران
- 1/5.0